Новини

25 вересня 2020 в Сумському державному університеті відбувся традиційний відкритий турнір з бадмінтону серед викладачів, співробітників та студентів нашого вишу " Goodbye September", в якому взяли участь 6 пар спортсменів.

Пара у складі старшого викладача кафедри іноземних мов Гладченко Оксани Робертівни та студента медичного інституту Мухаммеда Алі зайняла перше місце.

Ст. викладач кафедри іноземних мов Зайцева І.О. отримала стипендію від Гете-Інституту на стажування в місті Швебіш-Халль (Німеччина). Підвищення кваліфікації з тематики використання проектів на занятті з німецької мови складається з трьох етапів. Перший етап – підготовчий – був проведений онлайн 27.04 – 26.05.2020. Другий етап – стажування – було замінено на онлайн курс у зв’язку з COVID-19 (13.07-24.07.2020; 27.07-30.07.2020). Третій етап заплановано на листопад 2020 р., який завершиться презентацією викладача Зайцевої І.О. спільно з викладачами інших країн про досвід, який був набутий протягом двох етапів онлайн курсів.

10-13 вересня у м.Коблево відбувся Відкритий чемпіонат Миколаївської області з бадмінтону серед ветеранів та любителів.
Силами мірялися майстри ракетки зі всієї України і гості з Молдови та Індії.
Під час змагань на корти вийшли близько 190 спортсменів.
Серед учасників змагань були й представники СумДУ – старший викладач кафедри іноземних мов СумДУ Оксана Гладченко та старший викладач кафедри фізичного виховання і спорту Антоніна Сірик. Спільними зусиллями спортсменки перемогли у парному жіночому розряді категорії «55+» .
Оксана Гладченко виборола золоті медалі й у змішаному розряді категорії «55+».

Новий академічний рік на кафедрі іноземних мов СумДУ розпочався заходами вдосконалення методичних компетенцій викладачів іноземних мов. Завідуюча кафедри Таценко Н. В. та викладачі Усенко Н. М., Золотова С. Г., Муліна Н. І., Алексахіна Т. О.,
Подолкова С. В., Башлак І. А., Дядечко А. М. стали учасниками онлайн-тренінгу “Typical mistakes of Ukrainian Higher Education learners and how teachers can deal with them”, що проводився міжнародним методично-освітнім центром Dinternal Education в рамках сезону ексклюзивних онлайн-тренінгів “New teaching horizons: shaping the future of learning” для викладачів закладів вищої освіти. Спікер онлайн-тренінгу Graham Jones – відомий лінгвіст Великої Британії. Усі учасники отримали сертифікати.
Курочкіна В. С. стала учасником онлайн-конференції та онлайн-вебінару “Best ways to engage young learners”
від Macmillan Education.
Бажаємо нашим викладачам подальшого професійного розвитку та творчого натхнення!

 

Сумський державний університет вкотре підтвердив свої лідерські позиції та статус одного з найкращих закладів вищої освіти України за результатами рейтингового списку вступників на бюджетну форму навчання!

Усього до СумДУ отримали рекомендації на бюджет 605 абітурієнтів, що майже на 7 % більше, ніж минулого року. Крім цього, це найкращий показник рекомендованих на бюджет серед усіх разом узятих закладів вищої освіти Сумської області.

Найбільший обсяг рекомендацій на бюджет отримали спеціальності медичного профілю, комп’ютерно-інформаційних технологій та інженерно-технічного напрямку.

Викладачі кафедри іноземних мов з нетерпінням чекають на зустріч з першокурсниками!

Вебінари стають популярною формою дистанційного інтерактивного навчання як студентів, так і викладачів.

Викладачі кафедри активно користуються можливостями підвишення кваліфікації, які стали особливо доступними під час карантину: 30 квітня взяли участь у вебінарі «Основи роботи в кадрі» від начальника ЦМРД Марини Осюхіної, 24 квітня – у заключному із серії вебінарів присвячених LecturED та платформі MIX СумДУ від Шовкопляс Оксани Анатоліївни ‒ к.ф.-м.н., старшого викладача кафедри комп’ютерних наук: секція ІКТ, завідувача навчально-методичної лабораторії електронного навчання ОМЦТЕН; а також у семінарах від IATEFL (LASIG), Dinternal Education та ін. Ніна Мальована відала цілу серію вебінарів від Dinternal Education, а саме "How to scaffold grammar in your classes to help teen students reach their goals", "How to bring the outside world into the classroom with video", "Adult: How to develop speaking skills", "How to meet demands of mixed ability class", "How to develop future skills".

Тетяна Плохута та Світлана Міхно проходять курс «Learning How to Learn: Powerful Mental Tools To Help You Master Tough Subjects» від Сoursera (автор: Університет Макмастер та Каліфорнійський університет в Сан-Дієго). І це все на додаток до безлічі короткострових програм від Центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу СумДУ.

Робота на карантині триває! Напружена, інтенсивна, проте дуже цікава.

 

Міністерство освіти і науки повідомило, що з 13 березня в Україні запроваджується карантин для усіх закладів освіти, вищої зокрема. Перед нами постало чергове непросте завдання – як організувати продуктивний освітній процес дистанційно. На допомогу прийшли сучасні технології. СумДУ має для цього наступні платформи і ресурси.

https://mix.sumdu.edu.ua/ - Змішане навчання;

https://elearning.sumdu.edu.ua/  - Конструктор Lectur.ED

https://examenarium.sumdu.edu.ua/ - Екзамінаріум: освіта в один клік;

https://dl.sumdu.edu.ua/ - Система on-line навчання;

https://ocw.sumdu.edu.ua/ - Навчально-методичні матеріали OCW-СумДУ 

Вже третій тиждень викладачі кафедри навчають дистанційно і бажають поділитися своїм досвідом та емоціями.

 «В цей час, коли ми всі працюємо на відстані, найбільше мене тішить скайп. Це живе спілкування. Це справжній урок, де ти бачиш обличчя своїх студентів, їх емоціі. Можливості величезні. Ти демонструєш відео, необхідні сторінки текстів, квізів. За допомогою Paint, яку ти використовуєш в якості дошки, маєш можливість писати, малювати в реальному часі, використовуючи різні кольори, щоб підкреслити або виділити необхідні елементи. Маєш можливість включати аудіозапис. Як недолік - деякі студенти зараз перебувають вдома по селах. Зв’язок не завжди якісний. Хтось зовсім втрачає інтернет з’єднання. В цьому випадку MIX теж стає недоступним. Коли зв’язок відновлюється, вони телефонують, пишуть. Треба знову підключатися, щоб встигнути з ними поспілкуватися. Це дуже відволікає і напружує викладача.» - Ірина Башлак.

 «Було проведено заняття у гр. МЦм.-707 у режимі відео з використанням програми google meet . Студенти були дуже вражені та отримали купу позитивних емоцій. Сподобалося те, що можна встановити спілкування як викладач-студент  , так і студент-студент. Дуже цікаво пройшла робота в групах та обговорення. Окрім того, що ми попрацювали над нашою темою, студенти були взагалі раді, що мають змогу побачитися разом.» - Наталія Усенко.

 «Заняття проводяться за розкладом з використанням Hangout(conference) та Skype. Студенти відповідають по темам, розповідають діалоги та роблять презентації» - Марина Дунаєва.

«Працюємо наполегливо з усіма студентами, зустрічаємося в Скайпі та Meet, виконання письмових завдань -Mix та elearning. На карантині вдається поєднувати всі види роботи. Основний мінус- не завжди гарний Інтернет з іногородніми студентами.» - Юлія Козаченко.

«Я проводжу заняття з усіма своїми групами за розкладом онлайн вже протягом 2 тижнів на Zoom. Забиваю одразу по 2 конференції, бо одна триває лише 40 хвилин. В Міксі розчарувалася, бо, на мою думку, його продуктивність низька щодо поліпшення знань студентів. Протягом 1 тижня карантину я по декілька годин сиділа на Міксі і постійно виправляла помилки в роботах студентів, які вони надіслали. Аж пальці боліли. Зараз заняття майже звичайні, всім подобається.» - Оксана Гладченко.

 «З групою ФЕ-91 працюємо в MIX, Skype та через соціальні мережі і мобільний зв'язок. Після проходження вебінарів опрацьовуємо Google Class та Google Hangouts (замість Skype). Деякі незручності є зі студентами-медиками, особливо 3 курсу. Козаченко Ю., яка готувала матеріали, відкрила спільний доступ для моєї групи, але через певні збої ані я, ані лаборант не  можемо перенести матеріали в папку, створену мною в LecturED. Студенти виконують завдання, але я цього не бачу. Тому їм приходиться надсилати скріншоти. Через це ми також будемо підключати Google Class & Google Hangouts.» - Вікторія Курочкіна.

 ««Працюємо через mix.sumdu.edu.ua вже не перший рік, технологія зрозуміла, маємо ґрунтовні напрацювання і значну базу тестових завдань. Проте для вивчення іноземної мови без «живого спілкування» через груповий відеоз’вязок ніяк, тому користуємося Google meet. Дуже хвилюючим було перше заочне знайомство з групою іноземних студентів, які у 2020 вступили до СумДУ і тільки в березні розпочали аудиторні заняття, які припали на карантин і вже більше не є «аудиторними» у прямому сенсі цього слова. Перше знайомство відбулося через месенджери, переслуховування аудіо записів, начитаних викладачем з поясненнями матеріалу і правильною вимовою слів. І ось, нарешті, перше відеозаняття через відео конференцію з дисципліни «Латинська мова та медична термінологія». Долучилися всі, проте дехто так і не насмілився показати своє обличчя через відео (країна – Єгипет). З нетерпінням чекаємо наступного! Це зовсім нові емоції, виклики та методи роботи.» - Світлана Міхно.

"Собі не належиш під час карантину, постійний моніторинг е-mаіl, vіbеr, не одразу отримуєшь зворотній зв'язок від студентіа, проте у мене з'явилося більше часу на методичну та наукову роботу." - Тетяна Початко.

 «Працюємо дистанційно з розумінням та оптимізмом! Використовуємо досвід і збагачуємо банк власних знань. Виявилося, що спілкування зі студентами та колегами активізує та спонукає до дії – пройшли декілька вебінарів з використання онлайн класів та лекцій. Всі заняття з викладачами - предметниками, які працюють з іноземними студентами проводимо через Whereby video. Аспіранти пишуть тези і безліч листів викладачу через Telegram. Цінуємо спілкування в онлайн режимі!!! Новини на сьогодні – Співпрацюємо з новими технологіями! Спілкування через відеозв’язок, виявляється значно збагачує уяву і кмітливість студентів та слухачів! 07.04 – Заняття з викладачами через Інтернетплатформу Zoom. Окрім жвавого обговорення тексту про значущість Інтернету (актуально!) попутно сиплються жарти, легко запам’ятовуються додаткові лексичні одиниці та і викладач іноземної мови набуває вкрай необхідних навичок використовувати інтернет ресурси для дистанційного викладання. Викладачі - предметники готуються до співпраці з іноземними студентами, та й самі наразі на позиції студента! А в цей час надходять і надходять роботи аспірантів… Пишуть тези на конференцію, готуються до круглого столу “ I know how to speak about my research”, опрацьовують купу матеріалу з академічного спілкування англійською і роблять неабияку кількість помилок в письмових роботах, що робить життя викладачів ще цікавішим і наповнює кожну хвилину ноткою занятості!!! Життя вирує! СумДУ працює!!!!» - Світлана Золотова

 

 

Кафедра іноземних мов СумДУ

УВАГА КАРАНТИН!

Завдання для самостійної роботи студентів факультетів ІФСК, ЕЛІТ, ТЕСЕТ та

медичного інституту СумДУ на період карантину з 12 березня по 3 квітня 2020 р.

 

І курс факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ

Дисципліна «Іноземна мова» для студентів I курсу всіх спеціальностей факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ (Викладачі: Зайцева І.О., Башлак І.А., Морозова І.А., Початко Т.В., Дядечко А.М., Міхно С.В., Муліна  Н.І., Гладченко О.Р., Подолкова С.В., Плохута Т.М., Курочкіна В.С.)

Доступ до завдань для самостійного опрацювання можна отримати через особисті кабінети СумДУ.

Медичний інститут

1) Дисципліна «Англійська мова професійного спрямування» – спеціальність «Стоматологія» 1 курс (Викл. Козаченко Ю.С.)

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/52-tfs

2) Дисципліна «Англійська мова професійного спрямування» (для студентів II, III курсів медичного інституту). (Викл. Алексахіна Т.О.)

Підручник: Learner’s Guide in Medical Terminology for full-time students / I.M. Terletska, V.S. Kurochkina, N.G. Gorobchenko. - Sumy, Sumy State University, 2014. - 115 p.

Завдання: Units 11, 12, 13 pp. 61 – 89 Ex. 1, 2, 4, 10, pp. 70 - 83 -in writing form

3) Дисципліна «Англійська мова професійного спрямування» – спеціальності «Медицина», «Педіатрія», «Громадське здоров’я» II курс

(Викладачі: Козаченко Ю.С., Гладченко О.Р., Мальована Н.В., Симоненко Н.О., Дунаєва М.М., Курочкіна В.С.)

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/8a-tfr

4) Дисципліна «Англійська мова професійного спрямування»– спеціальності «Медицина», «Педіатрія», «Громадське здоров’я» III курс (Викладачі: Козаченко Ю.С., Усенко Н.М., Дунаєва М.М., Курочкіна В.С.)

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/ad-tfj

5) Дисципліна «Латинська мова та медична термінологія»

  • I курс англомовні групи (всі медичні спеціальності) (Викладачі: Симоненко Н.О., Міхно С.В., Нефедченко О.І.)

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/39-rcy

або

https://mix.sumdu.edu.ua/textbooks/5787/527769/index.html 

  • I курс україномовні групи (всі медичні спеціальності) (Викладачі: Симоненко Н.О., Міхно С.В., Нефедченко О.І.)

https://ocw.sumdu.edu.ua/content/1004

або

https://mix.sumdu.edu.ua/textbooks/5787/528048/index.html 

  • I курс англомовні групи весняний набір 2020 р. (всі медичні спеціальності)

(Викладачі: Міхно С.В., Нефедченко О.І., Кравченко Н.О.)

https://elearning.sumdu.edu.ua/free_content/lectured:f1d0af3a2fb5bef8bfc273697b952fe66e79239a/latest//487632/index.html 

  • I курс російськомовні групи (всі медичні спеціальності)

(Викладач Нефедченко О.І.)

Учебное пособие: «Латинский язык и основы медицинской терминологии» учебное пособие, состав. Ильина Г.С., Симоненко Н.А.

Стр. 69-73 читать, стр.73 Упр.1-3;

Стр. 75-79 читать, стр.79 Упр.1,1;

Стр. 80-85 читать, стр. 85 Упр. 1,2.

МЦ.м-911і "Англійська мова професійного спрямування"

(Викладач Усенко Н. М.) 

http://easy-english.com.ua/present-continuous/

 

Німецька мова

Завдання для студентів I курсу факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ (всі спеціальності) з дисципліни «Іноземна мова (німецька)» (Викладач Зайцева І.О.)

Завдання за підручником: Н.М. Щербань. Німецька мова. ‑ Чернівці – 2003. – 350 с.

  1. Впр. 18, 19, 20, с. 132. Впр. 9, с. 141.
  2. Підготувати усну доповідь на тему: Mein Lebenslauf. Впр. 8, с. 140-141.
  3. Текст, с. 150-151 – прочитати, вивчити лексику. Діалоги, с. 151-153, прочитати, вивчити лексику.

 

ІІ курс факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ

Дисципліна за вибором студентів «Іноземна мова»

(Викладачі: Башлак І.А., Дядечко А.М., Золотова С.Г., Мальована Н.В.,

Міхно С.В., Подолкова С.В., Початко С.В.) 

Підручник: Cleve Oxenden, Christina Latham-Koenig. New English File: Intermediate Student’s Book. – New York: Oxford, 2016. – 160 р. (електронна версія підручника у кожного студента)

Зміст і завдання для самостійного опрацювання:

  1. Завершити опрацювання матеріалів ІІІ модульного циклу і виконати наступні заплановані залікові завдання

Unit 3 C If at first you don’t succeed, …

Topic: Abilities and skills development. P. 44-47.

Social English. P-48.

Reading. Revise and check. P. 51

Grammar: Modals (ability and possibility). Grammar bank. P. 134-135.

 

Unit 4 A Back to school, aged 35.

Topic: Education. Entering university, taking and passing exams. P. 52-55.

Vocabulary bank. P. 150.

Grammar: First Conditional and Future time clauses. Grammar bank. P. 136-137.

Writing: P. 55, task a.: choose a topic from the list and enlarge on it (up to 6 sentences) to show whether you agree/disagree with a statement.

 

  1. Приступити до опрацювання матеріалу та завдань ІV модульного циклу.

Unit 4 C. Still friends?

Topic: Friendship. Making friends. Editing friends. Friends and social networks.

Grammar: usually and used to. Grammar bank. P. 136-137.

Writing: write briefly (up to 8 sentences) about your friend (current or ex-). Tell the story of your friendship.

 

Англійська мова ІІ (Дисципліна за вибором) ІІ курс, 4 семестр навчання

(Викладачі : Башлак І.А., Дядечко А.М., Золотова С.Г., Мальована Н.В.,

        Міхно С.В., Подолкова С.В., Початко С.В.)

Базовий підручник - електронна версія New English File. Intermediate Student’s Book.

Зміст і завдання блоку для самостійного вивчення:

Приступити до опрацювання матеріалів та завдань ІV модульного циклу.

1) Unit 4C. Still friends?

Topic: Friendship. Making friends. Editing friends. Friends and social networks.

Grammar: usually and used to. Grammar bank. P.136-137.

Контрольний захід :

Writing : write briefly (up to 8 sentences)

  1. a) about your friend (current or ex-). Tell the story of your friendship.

or alternatively

  1. b) about your view on school reunions.

2) 5A Slow down, you move too fast

Topic: Time management. Work-life balance. Life in a city. Slow city movement.

Grammar: quantifiers, noun formation. Grammar bank: P.138-139.

Контрольний захід: 

Writing: write on both topics below

  1. a) Imagine that you can give recommendations to people from Sumy city council. Look at Speaking task a on p.71. Choose 5 things you think should be done firstly and primarily to make our city life really safer and more comfortable. Present your personal argument for each point.

and

  1. b) Pros and cons of quarantine. Share your personal experience. Give your lifehacks if you can. (at least 10 sentences)

 

Група ЖТ, ІIІ курс

Дисципліна  «Іноземна мова»

(Викладач: Усенко Н.М.)

 

 

ІV курс дисципліна «Іноземна мова (поглиблений курс) »

факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ

(Викладачі: Золотова С.Г, Усенко Н.М., Подолкова С,В., Литвиненко Г.І., Башлак І.А., Дядечко А.М., Плохута Т.М.)

Завдання для підготовки до Final Test:

1) My Grammar Lab Intermediate B1/B2. Mark Foley. Diane Hall. [Текст]: навч. посіб. / Pearson, 2012. - 395p.:

  • the use of adjectives p. 58 – 63;
  • -ing form and infinitive - p. 192 – 202;
  • word formation - p. 290 - 297.

2) English (4th year of study) на e-learning за посиланням 

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/1f-qun

3) Тренувальні вправи:

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/7b-qj2 

 

ІV курс дисципліна «Німецька мова (поглиблений курс) »

факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ

Завдання для студентів IV курсу факультетів ІФСК, ЕЛІТ та ТЕСЕТ

(Викладач Зайцева І.О.)

Тренувальні вправи:

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/57-inx

 

Дисципліна «Англійська мова академічного спрямування» для аспірантів

(Викладачі: Литвиненко Г.І., Дядечко А.М., Золотова С.Г., Плохута Т.М.)

 

  1. 4501 Курочкіна, В. С., Подолкова С.В. Навчально-методичні матеріали "Academic Writing" із дисципліни "Англійська мова" [Текст] : для аспірантів. Ч. І.– Електронне вид. каф. іноземних мов. – Суми : СумДУ, 2019. – 87 с.

Завдання:

1) Unit 2. Section I “Education“, pp. 30-39

2) Section II Linking Words and Connectors, pp.64-74

  1. 4502 Курочкіна, В. С., Подолкова С. В. Навчально-методичні матеріали "Academic Writing" із дисципліни "Англійська мова" [Текст] : для аспірантів. Ч. ІІ– Електронне вид. каф. іноземних мов. – Суми : СумДУ, 2019. – 51 с.

Завдання:

Conference Abstracts, рр. 19-21

  1. Яхонтова Т.В. Основи англомовного наукового письма / Яхонтова Т.В. - Львів: ПАІС, 2003. – 220 с. – (Навчальний посібник для студентів, аспірантів і науковців).

Завдання:

Conference Abstracts, pp. 136-139

 

Дисципліна «Друга іноземна мова II» (французька мова) для студентів 2 курсу

(Викладачі: Алексахіна Т.О., Козаченко Ю.С.)

  1. Підручник: Попова И. Н., Казакова Ж. А., Ковальчук Г. М. Французский язык / Manuel de francais, 21 издание, 2014. ‑ 586 с. 

Завдання: уроки 12-15 (опрацювати матеріал, вивчити лексику, читати тексти та перекладати. Виконати вправи 15, 17, 16; с. 118 – 121 письмово).

  1. Тренувальні вправи: 

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/10-rtf

 

 

 

Кадровий потенціал є головною запорукою ефективного функціонування структурного підрозділу (кафедри) СумДУ. Саме тому викладачі постійно вдосконалюють свою професійну майстерність шляхом участі у тренінгах і програмах академічного стажування.

22-23 лютого 2020 р. викладачі кафедри іноземних мов Гладченко О.Р., Золотова С.Г., Курочкіна В.С., Морозова І.А. та Подолкова С.В. брали активну участь у науково- практичних тренінгах для вчителів та викладачів англійської мови Camp Excite 2020, теми якого "Inclusive Education" та "Innovations in the Classroom".
Програма тренінгів включала: " Trivia Games", "Descriptive Writing", " Lesson Planning", " Activity Games", "Anti- Bullying", " Using Pop Culture at English lessons" та інше. Вже котрий рік поспіль наши викладачі беруть участь у тренінгах Camp Excite, які проходять за ініціативою волонтерів Корпусу Миру США в Украіні.

19 лютого 2020 року відбувся тренінг для тренерів «Методика проведення тренінгу» (на прикладі тренінгу «Профілактика та подолання професійного вигорання») у якому взяли участь Світлана Золотова, Алла Дядечко, Вікторія Курочкіна та Наталія Муліна. Тренерами тренінгу були Андріана Костенко та Крістіна Сахно. Під час тренінгу учасники мали змогу на практиці познайомитися з: завданнями тренінгу та його проектуванням; методикою проведення тренінгу; ключовими компетенціями тренера; формою оцінки результатів тренінгу; відпрацюванням тренінгових компонентів тощо.

У червні 2019 року Світлана Золотова пройшла підвищення кваліфікації на тему: «Сучасні методи навчання, науково-педагогічний розвиток, дистанційна освіта та міжкультурна комунікація в системі загальноєвропейського освітнього простору» у Метрополітному університеті (м. Прага, Чеська Республіка). Програма підвищення кваліфікації включала наступні курси: Болонський процес як основа розвитку систем вищої освіти в країнах ЄС. (10 годин), Сучасні інноваційні методи в освітньому процесі, інтеграція науки та практики (28 годин), Науково-педагогічний розвиток та підвищення кваліфікації викладачів (14 годин), Дистанційні технології навчання у вищій освіті (28 годин), Використання змішаного навчання іноземної мови з використанням новітніх технологій та сучасних навчально-методичних комплексів до вимог Європейських стандартів (14годин), Інтернаціоналізація навчального процесу та академічна мобільність викладачів та студентів: сучасна система освіти в Европі, Великобританії та США (8 годин), Використання інноваційних методів та технологій у освітньому процесі та запозичення досвіду передових викладачів-лінгвістів з метою забезпечення студентів інтегрованими мовними навичками професійної комунікації (8 годин), Використання іноземної мови як дійового інструменту у процесі  міжкультурного діалогу: підвищення знань молоді щодо інших культур і народів, формування взаємоповаги та поваги до різноманіття, вміння вести безконфліктний діалог (8 годин) та інші.

Бажаємо нашим викладачам не зупинятися і продовжувати професійний розвиток!

 

 

Викладач кафедри Сергій Початко у складі збірної факультету ІФСК виборов срібну медаль у змаганнях з шахів 19 лютого. Вже сьомий рік поспіль Сергій стає призером "Спартакіади здоровя" серед викладачів у змаганнях з шахів. Вітаємо з призовим місцем!

У неділю, 16 лютого 2020 р., у Харкові відбувся Всеукраїнський турнір з бадмінтону Kumpoo Wave Amateur Cup, в якому взяли участь викладачі та студенти СумДУ. Старший викладач кафедри іноземних мов Гладченко Оксана Робертівна та старший викладач кафедри фізичного виховання Сірик Антоніна Євгенівна вибороли перші місця в категоріях "Women's Doubles" B і С та разом зі студентами СумДУ Алі Мухаммедом та Владом Мироненко 2 та 1 місця в мікстах.

 

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

Головний корпус (Г1202)

Телефон: (0542) 68-77-87

E-mail: [email protected]

Web: https://kim.sumdu.edu.ua/uk/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов та лінгводидактики посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.