Міністерство освіти і науки повідомило, що з 13 березня в Україні запроваджується карантин для усіх закладів освіти, вищої зокрема. Перед нами постало чергове непросте завдання – як організувати продуктивний освітній процес дистанційно. На допомогу прийшли сучасні технології. СумДУ має для цього наступні платформи і ресурси.

https://mix.sumdu.edu.ua/ - Змішане навчання;

https://elearning.sumdu.edu.ua/  - Конструктор Lectur.ED

https://examenarium.sumdu.edu.ua/ - Екзамінаріум: освіта в один клік;

https://dl.sumdu.edu.ua/ - Система on-line навчання;

https://ocw.sumdu.edu.ua/ - Навчально-методичні матеріали OCW-СумДУ 

Вже третій тиждень викладачі кафедри навчають дистанційно і бажають поділитися своїм досвідом та емоціями.

 «В цей час, коли ми всі працюємо на відстані, найбільше мене тішить скайп. Це живе спілкування. Це справжній урок, де ти бачиш обличчя своїх студентів, їх емоціі. Можливості величезні. Ти демонструєш відео, необхідні сторінки текстів, квізів. За допомогою Paint, яку ти використовуєш в якості дошки, маєш можливість писати, малювати в реальному часі, використовуючи різні кольори, щоб підкреслити або виділити необхідні елементи. Маєш можливість включати аудіозапис. Як недолік - деякі студенти зараз перебувають вдома по селах. Зв’язок не завжди якісний. Хтось зовсім втрачає інтернет з’єднання. В цьому випадку MIX теж стає недоступним. Коли зв’язок відновлюється, вони телефонують, пишуть. Треба знову підключатися, щоб встигнути з ними поспілкуватися. Це дуже відволікає і напружує викладача.» - Ірина Башлак.

 «Було проведено заняття у гр. МЦм.-707 у режимі відео з використанням програми google meet . Студенти були дуже вражені та отримали купу позитивних емоцій. Сподобалося те, що можна встановити спілкування як викладач-студент  , так і студент-студент. Дуже цікаво пройшла робота в групах та обговорення. Окрім того, що ми попрацювали над нашою темою, студенти були взагалі раді, що мають змогу побачитися разом.» - Наталія Усенко.

 «Заняття проводяться за розкладом з використанням Hangout(conference) та Skype. Студенти відповідають по темам, розповідають діалоги та роблять презентації» - Марина Дунаєва.

«Працюємо наполегливо з усіма студентами, зустрічаємося в Скайпі та Meet, виконання письмових завдань -Mix та elearning. На карантині вдається поєднувати всі види роботи. Основний мінус- не завжди гарний Інтернет з іногородніми студентами.» - Юлія Козаченко.

«Я проводжу заняття з усіма своїми групами за розкладом онлайн вже протягом 2 тижнів на Zoom. Забиваю одразу по 2 конференції, бо одна триває лише 40 хвилин. В Міксі розчарувалася, бо, на мою думку, його продуктивність низька щодо поліпшення знань студентів. Протягом 1 тижня карантину я по декілька годин сиділа на Міксі і постійно виправляла помилки в роботах студентів, які вони надіслали. Аж пальці боліли. Зараз заняття майже звичайні, всім подобається.» - Оксана Гладченко.

 «З групою ФЕ-91 працюємо в MIX, Skype та через соціальні мережі і мобільний зв'язок. Після проходження вебінарів опрацьовуємо Google Class та Google Hangouts (замість Skype). Деякі незручності є зі студентами-медиками, особливо 3 курсу. Козаченко Ю., яка готувала матеріали, відкрила спільний доступ для моєї групи, але через певні збої ані я, ані лаборант не  можемо перенести матеріали в папку, створену мною в LecturED. Студенти виконують завдання, але я цього не бачу. Тому їм приходиться надсилати скріншоти. Через це ми також будемо підключати Google Class & Google Hangouts.» - Вікторія Курочкіна.

 ««Працюємо через mix.sumdu.edu.ua вже не перший рік, технологія зрозуміла, маємо ґрунтовні напрацювання і значну базу тестових завдань. Проте для вивчення іноземної мови без «живого спілкування» через груповий відеоз’вязок ніяк, тому користуємося Google meet. Дуже хвилюючим було перше заочне знайомство з групою іноземних студентів, які у 2020 вступили до СумДУ і тільки в березні розпочали аудиторні заняття, які припали на карантин і вже більше не є «аудиторними» у прямому сенсі цього слова. Перше знайомство відбулося через месенджери, переслуховування аудіо записів, начитаних викладачем з поясненнями матеріалу і правильною вимовою слів. І ось, нарешті, перше відеозаняття через відео конференцію з дисципліни «Латинська мова та медична термінологія». Долучилися всі, проте дехто так і не насмілився показати своє обличчя через відео (країна – Єгипет). З нетерпінням чекаємо наступного! Це зовсім нові емоції, виклики та методи роботи.» - Світлана Міхно.

"Собі не належиш під час карантину, постійний моніторинг е-mаіl, vіbеr, не одразу отримуєшь зворотній зв'язок від студентіа, проте у мене з'явилося більше часу на методичну та наукову роботу." - Тетяна Початко.

 «Працюємо дистанційно з розумінням та оптимізмом! Використовуємо досвід і збагачуємо банк власних знань. Виявилося, що спілкування зі студентами та колегами активізує та спонукає до дії – пройшли декілька вебінарів з використання онлайн класів та лекцій. Всі заняття з викладачами - предметниками, які працюють з іноземними студентами проводимо через Whereby video. Аспіранти пишуть тези і безліч листів викладачу через Telegram. Цінуємо спілкування в онлайн режимі!!! Новини на сьогодні – Співпрацюємо з новими технологіями! Спілкування через відеозв’язок, виявляється значно збагачує уяву і кмітливість студентів та слухачів! 07.04 – Заняття з викладачами через Інтернетплатформу Zoom. Окрім жвавого обговорення тексту про значущість Інтернету (актуально!) попутно сиплються жарти, легко запам’ятовуються додаткові лексичні одиниці та і викладач іноземної мови набуває вкрай необхідних навичок використовувати інтернет ресурси для дистанційного викладання. Викладачі - предметники готуються до співпраці з іноземними студентами, та й самі наразі на позиції студента! А в цей час надходять і надходять роботи аспірантів… Пишуть тези на конференцію, готуються до круглого столу “ I know how to speak about my research”, опрацьовують купу матеріалу з академічного спілкування англійською і роблять неабияку кількість помилок в письмових роботах, що робить життя викладачів ще цікавішим і наповнює кожну хвилину ноткою занятості!!! Життя вирує! СумДУ працює!!!!» - Світлана Золотова

 

 

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.