Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов. та лінгводидактики, заступник завідувача кафедри іноземних мов та лінгводидактики СумДУ з навчально-методичної діяльності
Посада: старший викладач кафедри іноземних мов. та лінгводидактики
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук (2019 р., спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти) (автореферат)
Основні дисципліни: латинська мова та медична термінологія, іноземна мова (англійська)
Наукові інтереси: формування пізнавально-творчої самостійності студентів, електронні засоби навчання
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. тел.: телефон: (+380542) 687787, кабінет: ауд. Г-1202
Вищу освіту здобула в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка (2006 р.) – здобула кваліфікацію викладача вищого навчального закладу. У 2019 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення педагогічних дисциплін» в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.
Освіта: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2006 р.,
Диплом кандидата педагогічних наук від 15 березня 2019 р. ДК № 051267.
Диплом магістра про закінчення Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка від 2006 р. СМ №30436406
Науково-дослідні роботи:
НДР другої половини дня (виконавець):
«Глобальна англійська мова як засіб міжкультурної та професійної комунікації» (2017–2022 рр.) № держреєстрації 0117U005235.
Керівництво студентами-призерами Всеукраїнських конкурсів наукових робіт та олімпіад:
2021 рік: I тур Всеукраїнського конкурсу наукових робіт студентів з напрямку «Соціологія», третє місце, Денис Глеба, гр ІН-01, протокол засідання підкомісії від 25 січня 2021 року (Голова комісії – Костенко А.М.)
2020 рік: I тур Всеукраїнських студентських олімпіад (3 студенти): з англійської мови – 3 місце (Кіптенко Б., гр. ІН-81), з латинської мови та медичної термінології – 1 місце - Котурга Юля, гр См-901; 2 місце - Литвинець Марина гр. МЦм-902.
Основні наукові праці:
Монографії:
Золотова С. Г., Міхно С. В. Emotional Intelligence in Foreign Language Teaching. Theoretical foundations of scientific thought in psychology: collective monograph. Bedan V. etc. Іnternational Science Group. Boston: Primedia eLaunch, c. 41-46. 2021. 93p. Available at: DOI - 10.46299/ISG.2020.MONO.PSYCHOL.III
Статті у фахових виданнях:
- Симоненко Н. О., Міхно С. В. Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів медичних спеціальностей: теоретичні засади та практичні аспекти // Перспективи та інновації науки. 2024. No 4(38). С. 667–678. DOI
- Міхно С.В., Симоненко Н.О., Плохута Т.М. Метод лексико-граматичних відео-проєктів як засіб активізації пізнавально-творчої самостійності студентів на заняттях з англійської мови. 2023. С. 101-109.
- Симоненко Н., Міхно С., Гладченко О. (2022). Методи організації самостійної роботи студентів в закладах вищої медичної освіти США. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих учених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, Т. 2, № 57, 293-299 (фахове видання).
- Міхно С. В., Золотова С. Г. Формування творчої самостійності студентів засобами іншомовного письма. Філологічні трактати. Том 13, №2. Суми, 2021. С 44-51. URL: https://tractatus.sumdu.edu.ua/index.php/journal/article/view/1004
- Золотова С., Міхно С., Курочкіна В. Впровадження принципів міжкультурної комунікації у процесі навчання іноземної мови викладачів, які працюють з іноземними студентами. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору. - №2.-Кн. 2- том І, ISSN 2309-7744, К.: Гнозис, 2020. С. 182–193, 337
- Міхно С.В. Реалізація технології формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки (при вивченні педагогічних дисциплін). Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Вип. 5. Суми СумДПУ ім. А.С. Макаренка 2018. С. 164-175.
- Міхно С. В. Технологія формування пізнавально-творчої самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі професійної підготовки (при вивченні педагогічних дисциплін). Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Вип. 4. Суми, 2018. С. 145–155.
Матеріали конференцій:
- Золотова С. Г., Міхно С. В. The Development of Professional Communicative Skills of Ph.D. Students. To Make the World Smarter and Safer. Суми, 2022. C. 110 - 112.
- Hleba D.I., Mikhno S.V. Scaffolding as a Teaching Strategy. To Make the World Smarter and Safer. Матеріали XV всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів Лінгвістичного навчально-методичного центру кафедри іноземних мов, 31 березня 2021 р. Суми, 2021. C. 61-63.
- Золотова Світлана Григорівна Психолого-педагогічні особливості формування самостійності студентів в умовах пандемії COVID-19. «Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства». Суми, 2021. C. 357 – 361.
- Mikhno. Forming Students’ Cognitive Creative Independence in Heuristic Professionally Oriented Situations. To Make the World Smarter and Safer: Матеріали XIV всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів Лінгвістичного навчально-методичного центру кафедри іноземних мов СумДУ. Суми, 2020. C. 97.
- Міхно С.В. Формування пізнавально-творчої самостійності у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. Суми, 2019. С. 247-251.
- Mikhno. Developing Students‘ Cognitive Creative Independence Using Blended Learning. Nowoczesna nauka: teoria i praktyka. Katowice, 2018. С. 186–189.
- Міхно С. Потенціал дидактичної евристики стосовно формування пізнавально-творчої самостійності студентів. Нові виміри духовності на початку XXI століття: матеріали VI міжнародної наукової телеконференції. Суми, 2018. С. 68–69.
Навчально-методичні праці:
- Otroshchenko, S. Mikhno. Course of Lectures on the Discipline "Theoretical and Practical Grammar of the English Language". Sumy State University, 2023. 76 p.
- Міхно, С. В., Смоненко Н.О. Збірник навчально-методичних матеріалів "Practice Tests for Reading and Use of English" [Електронний ресурс] / С. В. Міхно, Н. О. Симоненко. — Суми : СумДУ, 2023. — 75 с.
- С. В. Міхно, В. С. Курочкіна, Т. В. Початко. Going in for Media Literacy [Електронний ресурс] : навч. посіб. Cуми : СумДУ, 2022. 217 с.
- Нефедченко О. І., Міхно С. В., Козаченко Ю. С. Словник клінічних термінів (латинсько-англійсько-український) Суми: СумДУ, 2022. 119 с.
- Міхно С.В., Золотова С.Г., Симоненко Н.О. Збірник навчально-методичних матеріалів з розвитку навичок читання англійською мовою у форматі підготовки до ЄВІ. Суми: СумДУ, 2022. 90 c.
- Міхно С.В., Нефедченко О.І. Латинська мова та клінічна термінологія [Електронний ресурс] : робочий зошит для студ. спец. 221 "Стоматологія" 1 курсу з дисципліни «Латинська мова та медична термінологія». Суми, 2021. 52 c.
- Міхно С.В., Плохута Т.М. 4981 Методичні вказівки з дисципліни "Іноземна мова". Public Speaking in English: Presentations: для студ. спец. 125 "Кібербезпека" денної форми навчання. Суми: 2021. 24 c.
- Міхно С.В., Плохута Т.М. Робочий зошит з дисципліни "Іноземна мова": для студ. спец. 125 "Кібербезпека. Суми: 2021. 45 c.
- Нефедченко О.І., Міхно С.В. OCW Latin and Clinical Terminology. Суми: 2020. 40 c. Онлайн курс OCW-СумДУ , 2020
- Золотова С. Г., Міхно С. В. Збірник текстів для магістрантів, які сприяють розвитку критичного мислення. Суми: СумДУ, 2020. 30 c.
- Міхно С.В Latin and Pharmarceutical terminology, англомовний курс – OCW онлайн курс, СумДУ 2019.
- Міхно С.В Latin and Anatomical terminology (латинська мова та медична термінологія для англомовних студентів медичних спеціальностей) – OCW онлайн курс, СумДУ, 2018.
- Міхно С.В., Золотова С.Г., Курочкіна В.С. Testing Reading – OCW онлайн курс, СумДУ, 2018.
- Міхно С.В., Ільїна Г.С. Фармацевтична термінологія (поглиблене вивчення), латинська мова та медична термінологія для студентів медичних спеціальностей – OCW онлайн курс, СумДУ, 2018.
- Міхно С.В., Ільїна Г.С. Клінічна термінологія, латинська мова та медична термінологія для студентів медичних спеціальностей – OCW онлайн курс, СумДУ, 2018.
Міжнародна активність:
- Міжнародна програма академічної мобільності 02.10 - 24.12.2022 30 hours (1 ECTS) від коледжу Нью Джерсі з доцентом кафедри початкової та дошкільної освіти Stuart Zane Carroll / Стюарт Зейн Керролл, 2023 рік (лютий-червень).
- Проєкт СумДУ та Hornby Educational Trust «E-TOOL» (Teaching Online Opportunity Lab). 21-23 квітня - учасник та 1-2 грудня – спікер, 2021 рік.
Підвищення кваліфікації (останні 5 років):
Сумський державний університет, свідоцтво про підвищення кваліфікацію СН № 05408289 / 2944-20 за темою «Організація самостійної науково-дослідної роботи студентів» (6 кредитів ЄКТС) від 10.12.2020 року.
Інші активності:
Член громадської організації «Українське відділення Міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної», вид членства – Institutional IATEFL Ukraine Membership 2017-2018, 2019-2020, 2022-2023, посвідчення № ІМ0023.
Член громадської організації «Асоціація викладачів англійської мови «TESOL- Ukraine» міжнародної філії TESOL Inc.» з лютого 2022.
Член Української спілки германістів, 2021 рік, сертифікат членства No 12/2021 від 23.02.2021.
Керівник студентського наукового об’єднання «Comparative Analisys of Innovations».