Плохута, Тетяна
1. Навчання англійської мови студентів спеціальності 125 «Кібербезпека» із застосуванням евристичних методів // Сучасні інформаційні технології в кібербезпеці : монографія / А. С. Довбиш, В. К. Ободяк, І. В. Шелехов та ін. ; за ред. В. К. Ободяка, І. В. Шелехова. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – С. 238 254.
Колективна монографія – це результат праці колективу авторів, яких об’єднала спільна ідея представити підсумки своїх досліджень. Розділ у колективній монографії «Навчання англійської мови студентів спеціальності 125 «Кібербезпека» із застосуванням евристичних методів» представлено в межах дослідження комплексної теми «Сучасні інформаційні технології в кібербезпеці». В монографії висвітлено широке коло питань, а саме: застосування на практиці евристичного підходу для самостійного виконання студентами творчих завдань, уміння ставити евристичні запитання знаходити новизну в досліджуваній проблемі, оперативно та ефективно виконувати зазначене завдання.
Монографія може становити інтерес як для фахівців, так і для аспірантів та студентів спеціальності 125 «Кібербезпека».
2. Тестова діагностика самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів у навчанні гуманітарних дисциплін. Професійно-творча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті: колективна монографія / за ред. проф. М. О. Лазарєва. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – 386 с.
Колективна монографія – це результат тривалого теоретичного та експериментального дослідження, здійснюваного науковцями вищих навчальних закладів України в аспекті дослідження комплексної теми «Творча самореалізація особистості в контексті інноваційної освіти». У монографії проаналізовано методологічні й теоретичні основи професійно-творчої самореалізації майбутнього педагога у процесі університетської підготовки; евристичні навчальні технології як інноваційний феномен сучасної креативної освіти.
Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів.
3. Технологія комплексного тестового контролю самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів. Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті : колективна монографія / за ред. проф. М. О. Лазарєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 312 с.
Колективна монографія висвітлює результати теоретичного та експериментального дослідження, здійснюваного науковцями вищих навчальних закладів України в рамках комплексної теми «Творча самореалізація особистості в контексті евристичної освітньої парадигми». У монографії проаналізовано теоретико-методичні засади творчої і духовної самореалізації учнів і студентів; інноваційні технології евристичної освіти в середній школі та у професійно-творчій університетській підготовці педагога.
Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів.
Муліна, Наталія
Дистанційне навчання: досвід впровадження в українському університеті [Текст] : монографія / В. О. Любчак, О. В. Купенко, Т. В. Лаврик [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2009. – 160 с.
У монографії розглядається педагогічна система дистанційного навчання як система управління на рівні вищого навчального закладу і на рівні взаємодії виклада та студента. Грунтуючись на цілях вищої освіти та психолого-педагогічних характеристиках навчання як взаємодії суб'єктів, автори висвітлюють питання щодо розроблення та застосування електронних засобів навчання. Викладено досвід Сумського державного університету.
Для адміністраторів, викладачів, науковці, аспірантів вищих навчальних закладів.
Козаченко (Гребеник), Юлія
Формування комунікативної культури студентів медичних коледжів у Великій Британії та США: організаційно-педагогічні основи: монографія / Ю.С. Гребеник. – Суми: Сумський державний університет, 2015. – 200 с.
У монографії окреслено теоретичні основи та виокремлено історичні етапи розвитку оргпнізаційно-педагогічних основ формування комунікативної культури студентів медичних коледжів у Великій Британії та США. Охарактеризовано нормативні основи, узагальнено та виявлено змістові та процесуальні основи формування комунікативної культури студентів у медичних коледжах. Визначено можливості творчого використання елементів прогресивного американського та британського досвіду щодо формування комунікативної культури студентів у медичних коледжах України.
Монографія розрахована на викладачів, науковців та студентів медичних навчальних закладів.
Козаченко, Юлія
Застосування евристичного підходу у викладанні іноземних мов студентам-медикам: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 134 - 145).
Усенко, Наталія
Педагогічні умови застосування технологій евристичної освіти у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 226 - 237).
Нефедченко, Оксана
Розвиток концепцій і технологій евристичної освіти у зарубіжній і вітчизняній науці. Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. - Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 39- 60).
У монографії продовжено висвітлення результатів теоретичних та експериментальних досліджень наукових шкіл закладів вищої освіти України у рамках комплексної теми: «Творча самореалізація особистості в контексті інноваційної особистісно-орієнтованої евристичної парадигми». Монографія містить дослідницькі матеріали, що вперше розкривають теоретичні та історико-педагогічні аспекти розвитку концепцій інноваційної евристичної освіти у зарубіжній і вітчизняній практиці. Аналізуються особливості
застосування евристичних технологій – діалогових, проектних, інтерактивних, імітаційних, професійно-ігрових, тренінгових та інших – в експериментальній і практичній діяльності наукових шкіл педагогічних університетів Києва, Харкова, Полтави, Сум для успішної пізнавально-творчої і професійної самореалізації особистості, зокрема, майбутнього компетентного і креативного педагога-професіонала.
Монографію адресовано науковцям, керівникам освітніх установ, викладачам, аспірантам, учителям, студентам.
Режим доступу до ресурсу
Nefedchenko, Оksana
Lazarev M., Nefedchenko О. Conceptions and techniques of professional future teacher’s training in the pedagogical works of the famous Ukrainian scientist B.I. Korotiaev / M. Lazarev, О. Nefedchenko // Theory and practice of introducing a competent approach to higher education in Ukraine. Monograph. – Vienna, 2019. – С. 272-281.