Кафедра іноземних мов запрошує усіх бажаючих на навчання
Навчання на кафедрі іноземних мов - це завжди позитивні емоції
Студенти кафедри іноземних мов Сумського державного університету

Міжнародне підвищення кваліфікації: BUP (Baltic University Programme)

15 травня 2024
Протягом весняного семестру 2024 року старший викладач кафедри іноземних мов та лінгводидактики Тетяна Плохута взяла участь у програмі міжнародного підвищення кваліфікації Балтійського університету. Учасники програми з 10 країн були активно залучені до тематичних досліджень та дискусій для покращення своїх знань та обміну досвідом в супервізії (сo-supervision) аспірантів. Серія семінарів включала наступні сесії: Supervisor collegia across borders - the role of supervisor collegia in interdisciplinary and intercultural collaborations. Led by Uppsala University. The relationship (doctoral) student-supervisor. Led by Uppsala University. Productive learning. Led by Tallinn University. AI in postgraduate education. Led by Uppsala University. Co-supervision. Led by the Swedish University of Agricultural Sciences (SLU).

Пам'ять жива: вшанування героїв у День пам'яті та примирення

08 травня 2024
Сьогодні, 8 травня, у цей день важливий і священний для нас усіх, ми згадуємо тих, хто віддав своє життя на вівтар свободи, тих, хто не повернувся з поля бою, залишивши в серцях своїх близьких невимовний біль. В ці важкі часи, коли загроза для нашої рідної Батьківщини знову наступає, наша пам'ять про тих, хто віддав своє життя за незалежність та мир, набуває особливого значення. Нехай їхні подвиги завжди будуть для нас великим натхненням і підтримкою у важкі часи. З Днем пам'яті та примирення! Нехай мир і злагода будуть завжди нашими провідними зірками у складні часи!

З Воскресінням Христовим!

04 травня 2024
Шановні колеги, співробітники та студенти СумДУ!  Щиро вітаємо зі світлим і благодатним святом Великодня! Нехай цей день принесе вам радість, надію, тепло душі, любові та гармонії. Хай кожен з вас знайде світло і тепло у серці, а спільні зусилля принесуть лише успіх та досягнення. Бажаємо вам натхнення у всіх починаннях та незгасної енергії у досягненні нових висот. Нехай це свято принесе вам не лише радість від зустрічі з рідними та близькими, але й сили та енергії на подальші звершення.У цей світлий Великдень бажаємо миру, злагоди та гармонії в особистому житті та професійній діяльності.Кафедра іноземних мов та лінгводидактики

Успішне завершення курсу підвищення кваліфікації для вчителів англійської мови в Сумському державному університеті: погляд учасників

02 травня 2024
Учасники нещодавно завершеного курсу підвищення кваліфікації для вчителів англійської мови, організованого Сумським державним університетом спільно з професором Коледжу Нью Джерсі, Стюартом Керроллом, поділилися своїми враженнями та висловили позитивні відгуки. Результати нещодавнього опитування свідчать про надзвичайно високий рівень задоволення учасників. Під час аналізу та оцінки курсу віртуальних викладачів англійської мови в Сумському державному університеті були виявлені вражаючі результати.Більшість учасників (70%) зазначили, що курс перевищив їх очікування, а всі респонденти (100%) підтвердили, що здобули величезну кількість корисних знань. Навіть ті, хто вважав курс легким, визнавали його відповідну складність, що свідчить про гарний баланс між зручністю та інтенсивністю навчання. Курс привертав увагу особливо через можливість спілкування з колегами та інструктором, якісний професійний матеріал та захоплюючий формат.Згідно з опитуванням, більшість учасників відчули глибокий зв'язок зі спільнотою та активно співпрацювали в навчальному середовищі. Результати також свідчать про готовність учасників поділитися своїм досвідом та знаннями з майбутніми поколіннями.Усі респонденти (100%) з великим задоволенням рекомендували Сумський державний університет як освітній заклад, що виділяється своїми сучасними підходами до навчання.

Витоки та перспективи: XVIII щорічна науково-практична конференція з англійської мови та лінгводидактики

27 квітня 2024
26 квітня 2024 року на кафедрі іноземних мов та лінгводидактики відбулася XVIII щорічна всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та викладачів “To Make the World Smarter and Safer”. Ця подія стала певним завершальним етапом вивчення англійської мови.У конференції взяли участь понад 70 студентів та аспірантів з України, Зімбабве та Китаю. Особливу роль у підготовці та проведенні заходу відіграли студентські наукові об'єднання кафедри.Учасники конференції продемонстрували високий рівень мовної компетенції, вміння ефективно презентувати результати власних досліджень у своїй професійній галузі. В їхніх виступах були розглянуті питання ролі іноземної мови в сучасних умовах, досягнень у сфері високих технологій, фінансово-економічних змін сьогодення та збереження здорового екологічного середовища для майбутніх поколінь. Особливу увагу приділено секції аспірантських досліджень у професійній сфері. Висловлюємо щиру подяку організаторам та учасникам конференції!

Наукові роботи студентів ІФСК відібрані для участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"

17 квітня 2024
Наукові дослідження студентів ІФСК пройшли конкурсний відбір для участі у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"! Щиро вітаємо:- Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" - Вікторію Андрієвську,, шифр  роботи "Здорова дитина", науковий керівник: кандидат філософських наук, доцент Ніна Мальована; - Студентку групи ПЛ-31, спеціальності "Психологія" - Олександру Ашихмін, шифр роботи "Весна", науковий керівник: старший викладач, кандидат педагогічних наук Юлія Козаченко; - Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" факультету ІФСК - Валерію Будко, шифр роботи "Здоров'язбережувальні технології", науковий керівник: викладач Лілія Молгамова. Ці роботи є яскравим прикладом високого рівня наукових досліджень, що проводяться студентами під керівництвом викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики. Бажаємо успіхів у подальших наукових та професійних зусиллях!

Плохута, Тетяна

1. Навчання англійської мови студентів спеціальності 125 «Кібербезпека» із застосуванням евристичних методів // Сучасні інформаційні технології в кібербезпеці : монографія / А. С. Довбиш, В. К. Ободяк, І. В. Шелехов та ін. ; за ред. В. К. Ободяка, І. В. Шелехова. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – С. 238 254.

Колективна монографія – це результат праці колективу авторів, яких об’єднала спільна ідея представити підсумки своїх досліджень. Розділ у колективній монографії «Навчання англійської мови студентів спеціальності 125 «Кібербезпека» із застосуванням евристичних методів» представлено в межах дослідження комплексної теми «Сучасні інформаційні технології в кібербезпеці». В монографії висвітлено широке коло питань, а саме: застосування на практиці евристичного підходу для самостійного виконання студентами творчих завдань, уміння ставити евристичні запитання знаходити новизну в досліджуваній проблемі, оперативно та ефективно виконувати зазначене завдання.

Монографія може становити інтерес як для фахівців, так і для аспірантів та студентів спеціальності 125 «Кібербезпека».

Режим доступу до ресурсу

2. Тестова діагностика самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів у навчанні гуманітарних дисциплін. Професійно-творча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті: колективна монографія / за ред. проф. М. О. Лазарєва. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – 386 с.

Колективна монографія – це результат тривалого теоретичного та експериментального дослідження, здійснюваного науковцями вищих навчальних закладів України в аспекті дослідження комплексної теми «Творча самореалізація особистості в контексті інноваційної освіти». У монографії проаналізовано методологічні й теоретичні основи професійно-творчої самореалізації майбутнього педагога у процесі університетської підготовки; евристичні навчальні технології як інноваційний феномен сучасної креативної освіти.

Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів.

Режим доступу до ресурсу

3. Технологія комплексного тестового контролю самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів. Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті : колективна монографія / за ред. проф. М. О. Лазарєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 312 с.

Колективна монографія висвітлює результати теоретичного та експериментального дослідження, здійснюваного науковцями вищих навчальних закладів України в рамках комплексної теми «Творча самореалізація особистості в контексті евристичної освітньої парадигми». У монографії проаналізовано теоретико-методичні засади творчої і духовної самореалізації учнів і студентів; інноваційні технології евристичної освіти в середній школі та у професійно-творчій університетській підготовці педагога.

Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам, магістрам та студентам вищих навчальних закладів.

Режим доступу до ресурсу

Муліна, Наталія

Дистанційне навчання: досвід впровадження в українському університеті [Текст] : монографія / В. О. Любчак, О. В. Купенко, Т. В. Лаврик [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2009. – 160 с.

У монографії розглядається педагогічна система дистанційного навчання як система управління на рівні вищого навчального закладу і на рівні взаємодії виклада та студента. Грунтуючись на цілях вищої освіти та психолого-педагогічних характеристиках навчання як взаємодії суб'єктів, автори висвітлюють питання щодо розроблення та застосування електронних засобів навчання. Викладено досвід Сумського державного університету.

Для адміністраторів, викладачів, науковці, аспірантів вищих навчальних закладів.

Режим доступу до ресурсу

Козаченко (Гребеник), Юлія

Формування комунікативної культури студентів медичних коледжів у Великій Британії та США: організаційно-педагогічні основи: монографія / Ю.С. Гребеник. – Суми: Сумський державний університет, 2015. – 200 с.

У монографії окреслено теоретичні основи та виокремлено історичні етапи розвитку оргпнізаційно-педагогічних основ формування комунікативної культури студентів медичних коледжів у Великій Британії  та США. Охарактеризовано нормативні основи, узагальнено та виявлено змістові та процесуальні основи формування комунікативної культури студентів у медичних коледжах. Визначено можливості творчого використання елементів прогресивного американського та британського досвіду щодо формування комунікативної культури студентів у медичних коледжах України.

Монографія розрахована на викладачів, науковців та студентів медичних навчальних закладів.

Режим доступу до ресурсу

Козаченко, Юлія

Застосування евристичного підходу у викладанні іноземних мов студентам-медикам: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 134 - 145).

Усенко, Наталія

Педагогічні умови застосування технологій евристичної освіти у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 226 - 237).

Нефедченко, Оксана

Розвиток концепцій і технологій евристичної освіти у зарубіжній і вітчизняній науці. Пізнавально-творча і професійна самореалізація особистості в евристичній освіті: [колективна монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва, проф. О.Г. Козлової]. - Суми: ФОП Цьома С.П., 2019. – 242 с. (с. 39- 60).

У монографії продовжено висвітлення результатів теоретичних та експериментальних досліджень наукових шкіл закладів вищої освіти України у рамках комплексної теми: «Творча самореалізація особистості в контексті інноваційної особистісно-орієнтованої евристичної парадигми». Монографія містить дослідницькі матеріали, що вперше розкривають теоретичні та історико-педагогічні аспекти розвитку концепцій інноваційної евристичної освіти у зарубіжній і вітчизняній практиці. Аналізуються особливості
застосування евристичних технологій – діалогових, проектних, інтерактивних, імітаційних, професійно-ігрових, тренінгових та інших – в експериментальній і практичній діяльності наукових шкіл педагогічних університетів Києва, Харкова, Полтави, Сум для успішної пізнавально-творчої і професійної самореалізації особистості, зокрема, майбутнього компетентного і креативного педагога-професіонала.

Монографію адресовано науковцям, керівникам освітніх установ, викладачам, аспірантам, учителям, студентам.

Режим доступу до ресурсу

Nefedchenko, Оksana

Lazarev M., Nefedchenko О. Conceptions and techniques of professional future teacher’s training in the pedagogical works of the famous Ukrainian scientist B.I. Korotiaev / M. Lazarev, О. Nefedchenko // Theory and practice of introducing a competent approach to higher education in Ukraine. Monograph. – Vienna, 2019. – С. 272-281.

 Режим доступу до ресурсу

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

Головний корпус (Г1202)

Телефон: (0542) 68-77-87

E-mail: [email protected]

Web: https://kim.sumdu.edu.ua/uk/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов та лінгводидактики посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.