Початок події: 2019-11-14
Закінчення події: 2020-03-26
Останній термін: 2020-03-14
Час події: 11.00
Місце проведення: Кафедра іноземних мов СумДУ

Шановні студенти, аспіранти та викладачі!

Лінгвістичний навчально-методичний центр кафедри іноземних мов Сумського Державного університету запрошує Вас до участі у роботі ХIV  всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів  “To Make the World Smarter and Safer”,  яка відбудеться 26 березня 2020 року в Сум ДУ.

Інформаційний лист

Початок події: 2019-09-11
Закінчення події: 2020-01-01

Лексичний мінімум для студентів: для першого курсу першого семестру, четвертого курсу першого семестру, аспірантів усіх спеціальностей

повний список слiв

Тест на перевірку лексичного мінімуму Онлайн тест контрольний

 

Джерело: https://www.ieltsbuddy.com/academic-word-list.html

Початок події: 2019-09-04
Закінчення події: 2019-11-01
Останній термін: 2019-11-01
Місце проведення: СумДУ
Статус події: hot

Запрошуємо студентів пройти опитування за цим посиланням:

 https://forms.gle/fWTdCPxBzBjRfBXYA

 

Початок події: 2019-03-28
Останній термін: 2019-03-28

Збірник матеріалів конференції ЛНМЦ від 28 березня 2019 року,  XIII щорічної всеукраїнської науково-практичної конференції студентіваспірантів та викладачів «To Make the World Smarter and Safer», можна завантажити за наступним посиланням:

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/ee-mk3

Початок події: 2019-08-08
Ми раді повідомити, що публікація Британської Ради «Інтернаціоналізація українських університетів у розрізі англійської мови» тепер доступна он-лайн
 
 
 
Про публікацію:
 
У цій публікації представлено результати об’ємного та інтенсивного допроектного дослідження, проведеного від імені Британської Ради та Міністерства освіти і науки України в 2014-16 роках, щодо ролі та статусу англійської мови в п’ятнадцятьох вищих навчальних закладах України. Звіт включає в себе опис використаної для збору даних методології, презентацію основних результатів дослідження та низку рекомендацій для подальших дій. Вибірку із п’ятнадцяти університетів, які мають різну спеціалізацію та розташовані в різних частинах країни, визначено як достатньо репрезентативну базу для узагальнень і висновків. У більшості випадків дослідження проводилося під час візитів двох консультантів проекту та менеджера проекту Британської Ради до установ, учасників проекту. Під час кожного з візитів ми досліджували такі аспекти:
  • проведення занять із англійської мови для студентів нефілологічних спеціальностей бакалаврату та магістратури;
  • теперішній обсяг викладання основних фахових дисциплін англійською мовою на програмах усіх освітньо-кваліфікаційних рівнів;
  • рівень володіння англійською мовою як викладачів англійської мови, так і викладачів фахових дисциплін англійською мовою (через складання стандартного тесту Британської Ради);
  • рівень відданості керівництва університетів ідеям покращення володіння англійською мовою та сприяння інтернаціоналізації їхніх установ.
Результати дослідження виявили потребу провести низку заходів на рівні національної політики для популяризації викладання англійської мови та фахових дисциплін англійською мовою. Зокрема, необхідно переглянути навчальну програму з англійської мови, кількість годин та років навчання, відведених на викладання англійської мови, організацію професійного розвитку викладачів як англійської мови, так і фахових дисциплін англійською мовою, та підняти обізнаність щодо міжнародних стандартів володіння мовою. Рекомендації за кожним із вказаних напрямів діяльності можна знайти в прикінцевих розділах цього звіту.

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.