Освітній Форум для фахівців з викладання англійської мови відбувся 2 та 3 листопада 2017, який організували представництво освітньої компанії Пірсон, Дінтернал-Книга та партнерський вищий навчальний заклад, Київський національний торговельно-економічний університет. Доповідачами на пленарних сесіях були фахівці з України, Великої Британії та Польщі. Другий день було присвячено інтерактивним спеціалізованим сесіям, які підготували міжнародні експерти і викладачі ВНЗ та мовних закладів України.
Викладачі кафедри інозенних мов Алла Дядечко та Світлана Міхно представили досвід викладання англійської мови з використанням онлайн ресурсів у Сумському державному університеті у секції «Комп’ютерне та онлайн навчання», модератором якої був Майкл Хадсон. Форуму надав унікальну можливість поспілкуватися з колегами та продемонструвати свої досягнення, а також проконсультуватися з колегами-практиками, викладачами з Великої Британії, Японії та Польщі. Протягом двох днів проходили дискусії з різноманітних питань та дебати стосовно тенденцій, сучасних та майбутніх, у царині викладання та навчання англійської мови.
Програма форуму:
- «Освіта для турбулентного світу: як жити, навчати і навчатися на вістрі змін» Експерт: Микола Скиба
- «Уміння для XXI сторіччя у навчанні англійської мови»
- Експерт: Піотр Штайнбріх
- «Глобальна Англійська Шкала або вимірювання ваших умінь» Експерти:Майкл Хадсон, Колм Сміт
- «Відео-привітання Скота Вендітта» Експерт: Скот Вендітт
Секція 1 «Комп’ютерне та он-лайн навчання»
- “MyEnglishLab в контексті пошуку та розвитку нових мотиваційних стратегій” Юлія Дроздова, Любов Колот, Київський національний торговельно-економічний університет
- “MyEnglishLab у дії: новий стиль викладання , який покращує навчання” Майкл Хадсон, Дінтернал-Книга
- “Інтегрований підхід до поліпшення якості системи викладання англійської мови” (на прикладі Університету Ілія, Грузія) Агнешка Хибель-Шиманська, Пірсон, Польща
- “Досвід викладання англійської мови з використанням онлайн ресурсів у Сумському Державному Університеті” Світлана Міхно, Алла Дядечко, Сумський державний університет
- “Викладання англійської мови і сучасні технології” Юрій Семенов, Державний Університет Телекомунікацій
- “Використання он-лайн інструментів та ресурсів для розвитку критичного мислення студентів” Олена Фоменко, Київський національний університет ім.Тараса Шевченка
- “Он-лайн клас як передумова для розбудови сучасного цифрового університету і створення нових можливостей для майбутніх лідерів» Олена Циркун, Київський національний економічний університет
Секція 2 «Оцінювання та тестування»
- “Комп’ютерне оцінювання мовних умінь студента за 45 хвилин” Агнешка Хибель-Шиманська, Пірсон, Польща
- “Формування та оцінювання уміння говоріння” Маргарита Данилко, Надія Іваненко, Лариса Ярова, Центрально-Східний державний педагогічний університет, Кропивницький
- “Професійний розвиток викладача ділової англійської мови : міжнародна сертифікація FTBE (Certificate for Teachers of Business English)” Ден Брумфілд, Лондонська Школа Англійської, Світлана Клочко, Хмельницький національний університет
- “Тест з ділової англійської мови від Лондонської торговельно-промислової палати (LCCI)” Грем Джоунс, Лондонська Школа Англійської (Одеса)
- “Визначення критеріїв для оцінювання та вимірювання умінь (спілкування, роботи в групах, менеджменту часу та публічних виступів) у системі оцінювання навчального курсу” Олена Воловик, Україно-Американський гуманітарний інститут, «Вісконсінський міжнародний університет (США)» в Україні
Секція 3 «Ресурси для викладачів англійської»
- “Як покращити Вашу кар’єру з тестом PTE” Геннадій Білоус, Міжнародний Освітній Центр
- “Нестандартні ідеї для уроку англійської” Піотр Штайнбріх, Католицький Університет Люблін, Польща
- “Як найкраще застосувати відео-матеріали на уроці англійської” Кріс Кірбі, Лондонська Школа Англійської
- “Безкоштовні ресурси для вчителя англійської: цифрові формати” Лідія Орищук, Людмила Сидорчук, Дінтернал-Книга
- “Все від А до Я про корпусну лінгвістику” Колм Сміт, Університет Денкі, Токіо, Японія