Кафедра іноземних мов запрошує усіх бажаючих на навчання
Навчання на кафедрі іноземних мов - це завжди позитивні емоції
Студенти кафедри іноземних мов Сумського державного університету

Наукові роботи студентів ІФСК відібрані для участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"

17 квітня 2024
Наукові дослідження студентів ІФСК пройшли конкурсний відбір для участі у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"! Щиро вітаємо:- Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" - Вікторію Андрієвську,, шифр  роботи "Здорова дитина", науковий керівник: кандидат філософських наук, доцент Ніна Мальована; - Студентку групи ПЛ-31, спеціальності "Психологія" - Олександру Ашихмін, шифр роботи "Весна", науковий керівник: старший викладач, кандидат педагогічних наук Юлія Козаченко; - Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" факультету ІФСК - Валерію Будко, шифр роботи "Здоров'язбережувальні технології", науковий керівник: викладач Лілія Молгамова. Ці роботи є яскравим прикладом високого рівня наукових досліджень, що проводяться студентами під керівництвом викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики. Бажаємо успіхів у подальших наукових та професійних зусиллях!

До уваги майбутніх аспірантів!

16 квітня 2024
Вступники в аспірантуру мають скласти єдиний вступний іспит Вступники в аспірантуру у 2024 році мають надати для участі у конкурсному відборі результати єдиного вступного іспиту ЄВІ за 2023 або 2024 роки.Відповідну норму містить Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2024 році.Тобто вступники до аспірантури, як і майбутні магістранти, мають скласти ЄВІ, який містить два блоки: тест з іноземної мови та тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК).При цьому оцінка за тест з іноземної мови для вступників в аспірантуру має становити не менше ніж 130 рейтингових балів, тобто вступник має набрати як мінімум 9 тестових балів. Оцінка за тест загальної навчальної компетентності має становити не менше ніж рейтингових 100 балів, тобто учасник ЄВІ має набрати як мінімум 5 тестових балів.

Запрошуємо до участі у конференції «Стратегічні інновації соціальних комунікацій та іноземної філології в умовах кризи»

15 квітня 2024
Шановні колеги!Запрошуємо взяти участь в роботі І Міжнародної науково-практичної конференції«Стратегічні інновації соціальних комунікацій та іноземної філології в умовах кризи»1 червня 2024 року в Сумському державному університеті відбудеться І Міжнародна науково-практична конференція на платформі Zoom   Секції конференції: Стійкість і адаптація в мовній освіті: вивчення лінгвістичної та культурної динаміки. Медіаландшафт періоду криз та потрясінь: контент, технології, інновації. Мовна педагогіка в епоху цифрових технологій: стратегії ефективного дистанційного викладання та навчання. Міждисциплінарні підходи до розуміння суспільної динаміки: погляди з психології, політології та соціокультурних технологій. Мовне різноманіття та збереження національної ідентичності.

Міжнародний діалог: вчителі EFL з України, Канади та Південної Кореї на сесії підвищення кваліфікації

14 квітня 2024
13 квітня 2024 року відбулось спільне заняття викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики та германської філології в межах курсу підвищення кваліфікації з американським професором Коледжу Нью Джерсі Стюартом Керроллом. На заняття були запрошені канадські колеги, вчителі шкіл, які викладають в міжнародній школі у Південній Кореї. Під керівництвом Натана Сміта, відомого педагога з Південної Кореї, сесія перетворилася на стимулюючий діалоговий форум, що сприяє міжкультурному обміну та розвитку професійних навичок.Сесія розпочалася з теплого вітання вчителів із корейської міжнародної школи, які розповіли про свій досвід та практику викладання англійської мови для не носіїв мови. Після цього українські педагоги отримали можливість представити себе, а потім розпочалися захоплюючі секції, які сприяли об'єднанню обох груп та обміну думками. Центральною темою обговорення були «Сучасні діти»; висвітлювалися унікальні особливості учнів покоління Z та ефективні стратегії навчання. Діалог прогресував гладко, досліджуючи спільність підходів студентів до навчання та різноманітність гумору в різних культурних контекстах. Участь у курсі професійного розвитку, організованому кафедрою іноземних мов та лінгводидактики, стала значним кроком для вчителів англійської мови з українських шкіл, відзначивши важливий етап у їхній професійній орієнтації. Вони обговорювали різноманітні теми: від впливу пандемії COVID-19 на студентів до стійкості покоління Z у протистоянні труднощам. Вчителі з захопленням обговорювали безліч тем, зокрема:

Участь викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики у міжнародній конференції «TESOL-24 International Convention & Expo» у м. Тампа, Флорида (США)

12 квітня 2024
З 20 по 23 березня 2024 року викладачі кафедри іноземних мов та лінгводидактики факультету іноземної філології та соціальних комунікацій к.пед.н., ст. викладач Юлія Коробова (в рамках другої частини програми обміну від Посольства США) та к.філ.н., доцент Людмила Гнаповська взяли участь у науковій події міжнародного масштабу – TESOL-24 International Convention & Expo у місті Тампа, Флорида (США), яка об’єднала тисячі провідних фахівців з навчання англійської мови з різних куточків світу. Доцент Людмила Гнаповська разом із доцентом Сергієм Петренко (КНУ ім. Шевченка) виступили з презентацією «Поєднання ESP та EMI: досвід українських університетів», в якій визначено труднощі запровадження EMI в освітні середовища двох українських університетах та взаємозв’язок між ESP та EMI. Делегацією українських освітян також презентовано результати участі в проєкті «Підвищення кваліфікації викладачів університетів для підготовки майбутніх учителів англійської мови» (TESOL Faculty United for Ukraine), серед яких є посібник «Читання та аналіз коротких оповідань: фокус на соціально-емоційному навчанні» авторів Юлії Коробової та Ганни Подосиннікової.

Еко-інновації: змінюючи майбутнє разом з командою кафедри іноземних мов та лінгводидактики

11 квітня 2024
7 березня - 5 квітня 2024 року стартував Проєкт Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО) та Глобального Екологічного Фонду (ГЕФ) «Глобальна інноваційна Програма чистих технологій для малих та середніх підприємств (МСП) в Україні». Проєкт спрямований на підтримку та зміцнення підприємницької екосистеми з впровадження інноваційних чистих технологій (CleanTech) в Україні, залучення інвестицій та налагодження міжнародних партнерських відносин для сприяння адаптації до змін клімату та зниження кількості викидів парникових газів в атмосферу. У межах Проєкту на базі СумДУ створено Регіональний акселератор GCIP для інновацій, технологій та стартапів Сумської області, у якому проведено перший онлайнконкурс екологічно дружніх стартап-проєктів та відібрано команди півфіналісти для участі в акселераційній програмі ЮНІДО/ГЕФ, що передбачає проведення Бізнес академії, менторську підтримку, грантове фінансування. В тренінгу приймало участь 6 команд з різних факультетів СУМДУ, серед яких була й робоча група з викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики, а саме, старшого викладача Світлани Міхно, старшого викладача Тетяни Алексахіної та Дар’ї Медведовської, під керівництвом старшого викладача Оксани Нефедченко. У межах програми було обговорено різні напрями стартапів, які були спрямовані на вивчення особливостей фінансування, фінансових документів та трирічного плану прибутків і витрат, державного регулювання, впливу на навколишнє середовище, основ інтелектуальної власності, масштабування продажів, виходу на глобальні ринки. Команда кафедри іноземних мов та лінгводидактики презентувала свій стартап за темою: «Англійська в умовах кризи», де висвітлилися питання опису бізнесу, рішення проблеми, розмір ринку, план виходу на ринок (партнерство, нетворкінг), конкуренція та конкуренти, переваги продукту, сталість та вплив, модель прибутку тощо.Відповідно рішення журі, команда кафедри іноземних мов та лінгводидактики отримала номінацію «Англійська в умовах кризи» - міжнародне спілкування без стресу (International communication without stress).

 I. Курс ставить своєю метою забезпечити слухачів курсів достатньо високим рівнем володіння діловими комунікативними навичками, що дасть можливість вільно орієнтуватися в ділових маркерах аутентичного англомовного середовища, ініціювати та підтримуваним співбесіду з іноземними колегами.

 II. Курс базується на матеріалах підручників «Oxford University Press», «Cambridge University Press»,  «Longman»,  «Heinemann» і супроводжується значною аудіо та відеопідтримкою та заняттями у комп’ютерних класах (за наявності).

 III. Ретельно розроблена програма мовної підготовки містить у собі 16 розділів, що охоплюють ключові функціональні сфери соціально-побутового та ділового спілкування, такі як телефонування, посилання факсів, читання ділової кореспонденції, презентація компанії, описання технологічних процесів, участь у ділових зустрічах, обідах, підтримка розмови про місто, підприємство та ін. (Слухачі можуть запропонувати вивчення бажаних тем у процесі занять).

Курс особливо акцентує увагу на розвитку вмінь говоріння та розуміння    прослуханого.

Наряду з цим курс забезпечує високий рівень вивчення граматичних форм та конструкцій.

 IV. Під час проведення курсу викладач поєднує різноманітні технічні прийоми ведення занять з новітніми технологіями вивчення іноземних мов. Рекомендовані викладачі для даного курсу: кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов - Дядечко Алла Миколаївна, ст. викладач Курочкіна Вікторія Семенівна та ст. викладач Зайцева Інна Олексіївна, які мають багаторічний досвід підготовки та ведення курсів для підприємств міста (Насосенергомаш, Укрросметал, НВО ім. Фрунзе, Обласне Управління Міграційної служби і ін.).

 V. Матеріали для розвитку мовленнєвих навичок слухачів курсів фокусуються на 4 основних мовних компонентах:

1. Функціональне використання мови--забезпечує слухачів вмінням ефективного спілкування у конкретних ситуаціях.

2. Вивчення граматики - забезпечує оволодіння граматичними структурами, які найчастіше зустрічаються в англійської мові.

3. Розвиток навичок розуміння на слух, говоріння, читання та письма -  забезпечує слухачів можливістю розвивати практичні навички в академічних умовах.

4. Розвиток словникового запасу  -      забезпечує слухачів умінням розпізнавати, репродуктувати та реагувати за допомогою набутого словникового запасу.

 VI.  Тривалість курсу 32 академічні години, за умови, що рівень володіння англійською мовою слухачів адекватний загальноєвропейському «Intermediate». Якщо рівень нижчий, то курс потребує більшості кількості годин. Викладач проводить одне або два заняття по дві години на тиждень за узгодженням із слухачами. Курс може бути продовжений за бажанням слухачів.

 VII. По закінченню курсів слухачі отримують посвідчення про проходження курсу вивчення англійської мови.

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

Головний корпус (Г1202)

Телефон: (0542) 68-77-87

E-mail: [email protected]

Web: https://kim.sumdu.edu.ua/uk/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов та лінгводидактики посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.