Календар заходів

КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ

на вересень – жовтень 2018 року

в рамках діяльності Координаційного центру підготовки грантових заявок СумДУ

Запланована дата

Захід

11 вересня 2018 рогу о 13.00 год. ауд Г-304

Презентація конкурсів 2018 року на програми Міжнародного Вишеградського Фонду.

Відповідальна особа: Мірошниченко Г.О.

17 вересня 2018 року о 13.00 год. ауд Г-304

Презентація міжнародної програми ERASMUS - (КАІ): Міжнародна кредитна мобільність.

Відповідальна особа: Ярмолич В.І.

25 вересня 2018 року о 13.00 год ауд Г-304

Презентація міжнародної рамкової програми досліджень та інновацій ЄС «HORIZON 2020».

Відповідальна особа: Погорєлов М.В.

04 жовтня 2018 року о 13.00 год, ауд. Г-304

Презентація програми Європейського Союзу «Креативна Європа».

Відповідальна особа: Горобченко О.М.

Збірник матеріалів конференції ЛНМЦ кафедри іноземних мов 2018

Збірник матеріалів конференції можна завантажити за цим посиланням

https://elearning.sumdu.edu.ua/s/c2-ifg

 

Потреба національної політики з популяризації викладання англійської мови та фахових дисциплін англійською мовою

Ми раді повідомити, що публікація Британської Ради «Інтернаціоналізація українських університетів у розрізі англійської мови» тепер доступна он-лайн
 
 
 
Про публікацію:
 
У цій публікації представлено результати об’ємного та інтенсивного допроектного дослідження, проведеного від імені Британської Ради та Міністерства освіти і науки України в 2014-16 роках, щодо ролі та статусу англійської мови в п’ятнадцятьох вищих навчальних закладах України. Звіт включає в себе опис використаної для збору даних методології, презентацію основних результатів дослідження та низку рекомендацій для подальших дій. Вибірку із п’ятнадцяти університетів, які мають різну спеціалізацію та розташовані в різних частинах країни, визначено як достатньо репрезентативну базу для узагальнень і висновків. У більшості випадків дослідження проводилося під час візитів двох консультантів проекту та менеджера проекту Британської Ради до установ, учасників проекту. Під час кожного з візитів ми досліджували такі аспекти:
  • проведення занять із англійської мови для студентів нефілологічних спеціальностей бакалаврату та магістратури;
  • теперішній обсяг викладання основних фахових дисциплін англійською мовою на програмах усіх освітньо-кваліфікаційних рівнів;
  • рівень володіння англійською мовою як викладачів англійської мови, так і викладачів фахових дисциплін англійською мовою (через складання стандартного тесту Британської Ради);
  • рівень відданості керівництва університетів ідеям покращення володіння англійською мовою та сприяння інтернаціоналізації їхніх установ.
Результати дослідження виявили потребу провести низку заходів на рівні національної політики для популяризації викладання англійської мови та фахових дисциплін англійською мовою. Зокрема, необхідно переглянути навчальну програму з англійської мови, кількість годин та років навчання, відведених на викладання англійської мови, організацію професійного розвитку викладачів як англійської мови, так і фахових дисциплін англійською мовою, та підняти обізнаність щодо міжнародних стандартів володіння мовою. Рекомендації за кожним із вказаних напрямів діяльності можна знайти в прикінцевих розділах цього звіту.