Кафедра іноземних мов запрошує усіх бажаючих на навчання
Навчання на кафедрі іноземних мов - це завжди позитивні емоції
Студенти кафедри іноземних мов Сумського державного університету

Наукові роботи студентів ІФСК відібрані для участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"

17 квітня 2024
Наукові дослідження студентів ІФСК пройшли конкурсний відбір для участі у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу "Здоров'я дитини - здоров'я нації"! Щиро вітаємо:- Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" - Вікторію Андрієвську,, шифр  роботи "Здорова дитина", науковий керівник: кандидат філософських наук, доцент Ніна Мальована; - Студентку групи ПЛ-31, спеціальності "Психологія" - Олександру Ашихмін, шифр роботи "Весна", науковий керівник: старший викладач, кандидат педагогічних наук Юлія Козаченко; - Студентку групи СА-21, спеціальності "Англійська мова та література" факультету ІФСК - Валерію Будко, шифр роботи "Здоров'язбережувальні технології", науковий керівник: викладач Лілія Молгамова. Ці роботи є яскравим прикладом високого рівня наукових досліджень, що проводяться студентами під керівництвом викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики. Бажаємо успіхів у подальших наукових та професійних зусиллях!

До уваги майбутніх аспірантів!

16 квітня 2024
Вступники в аспірантуру мають скласти єдиний вступний іспит Вступники в аспірантуру у 2024 році мають надати для участі у конкурсному відборі результати єдиного вступного іспиту ЄВІ за 2023 або 2024 роки.Відповідну норму містить Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти у 2024 році.Тобто вступники до аспірантури, як і майбутні магістранти, мають скласти ЄВІ, який містить два блоки: тест з іноземної мови та тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК).При цьому оцінка за тест з іноземної мови для вступників в аспірантуру має становити не менше ніж 130 рейтингових балів, тобто вступник має набрати як мінімум 9 тестових балів. Оцінка за тест загальної навчальної компетентності має становити не менше ніж рейтингових 100 балів, тобто учасник ЄВІ має набрати як мінімум 5 тестових балів.

Запрошуємо до участі у конференції «Стратегічні інновації соціальних комунікацій та іноземної філології в умовах кризи»

15 квітня 2024
Шановні колеги!Запрошуємо взяти участь в роботі І Міжнародної науково-практичної конференції«Стратегічні інновації соціальних комунікацій та іноземної філології в умовах кризи»1 червня 2024 року в Сумському державному університеті відбудеться І Міжнародна науково-практична конференція на платформі Zoom   Секції конференції: Стійкість і адаптація в мовній освіті: вивчення лінгвістичної та культурної динаміки. Медіаландшафт періоду криз та потрясінь: контент, технології, інновації. Мовна педагогіка в епоху цифрових технологій: стратегії ефективного дистанційного викладання та навчання. Міждисциплінарні підходи до розуміння суспільної динаміки: погляди з психології, політології та соціокультурних технологій. Мовне різноманіття та збереження національної ідентичності.

Міжнародний діалог: вчителі EFL з України, Канади та Південної Кореї на сесії підвищення кваліфікації

14 квітня 2024
13 квітня 2024 року відбулось спільне заняття викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики та германської філології в межах курсу підвищення кваліфікації з американським професором Коледжу Нью Джерсі Стюартом Керроллом. На заняття були запрошені канадські колеги, вчителі шкіл, які викладають в міжнародній школі у Південній Кореї. Під керівництвом Натана Сміта, відомого педагога з Південної Кореї, сесія перетворилася на стимулюючий діалоговий форум, що сприяє міжкультурному обміну та розвитку професійних навичок.Сесія розпочалася з теплого вітання вчителів із корейської міжнародної школи, які розповіли про свій досвід та практику викладання англійської мови для не носіїв мови. Після цього українські педагоги отримали можливість представити себе, а потім розпочалися захоплюючі секції, які сприяли об'єднанню обох груп та обміну думками. Центральною темою обговорення були «Сучасні діти»; висвітлювалися унікальні особливості учнів покоління Z та ефективні стратегії навчання. Діалог прогресував гладко, досліджуючи спільність підходів студентів до навчання та різноманітність гумору в різних культурних контекстах. Участь у курсі професійного розвитку, організованому кафедрою іноземних мов та лінгводидактики, стала значним кроком для вчителів англійської мови з українських шкіл, відзначивши важливий етап у їхній професійній орієнтації. Вони обговорювали різноманітні теми: від впливу пандемії COVID-19 на студентів до стійкості покоління Z у протистоянні труднощам. Вчителі з захопленням обговорювали безліч тем, зокрема:

Участь викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики у міжнародній конференції «TESOL-24 International Convention & Expo» у м. Тампа, Флорида (США)

12 квітня 2024
З 20 по 23 березня 2024 року викладачі кафедри іноземних мов та лінгводидактики факультету іноземної філології та соціальних комунікацій к.пед.н., ст. викладач Юлія Коробова (в рамках другої частини програми обміну від Посольства США) та к.філ.н., доцент Людмила Гнаповська взяли участь у науковій події міжнародного масштабу – TESOL-24 International Convention & Expo у місті Тампа, Флорида (США), яка об’єднала тисячі провідних фахівців з навчання англійської мови з різних куточків світу. Доцент Людмила Гнаповська разом із доцентом Сергієм Петренко (КНУ ім. Шевченка) виступили з презентацією «Поєднання ESP та EMI: досвід українських університетів», в якій визначено труднощі запровадження EMI в освітні середовища двох українських університетах та взаємозв’язок між ESP та EMI. Делегацією українських освітян також презентовано результати участі в проєкті «Підвищення кваліфікації викладачів університетів для підготовки майбутніх учителів англійської мови» (TESOL Faculty United for Ukraine), серед яких є посібник «Читання та аналіз коротких оповідань: фокус на соціально-емоційному навчанні» авторів Юлії Коробової та Ганни Подосиннікової.

Еко-інновації: змінюючи майбутнє разом з командою кафедри іноземних мов та лінгводидактики

11 квітня 2024
7 березня - 5 квітня 2024 року стартував Проєкт Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО) та Глобального Екологічного Фонду (ГЕФ) «Глобальна інноваційна Програма чистих технологій для малих та середніх підприємств (МСП) в Україні». Проєкт спрямований на підтримку та зміцнення підприємницької екосистеми з впровадження інноваційних чистих технологій (CleanTech) в Україні, залучення інвестицій та налагодження міжнародних партнерських відносин для сприяння адаптації до змін клімату та зниження кількості викидів парникових газів в атмосферу. У межах Проєкту на базі СумДУ створено Регіональний акселератор GCIP для інновацій, технологій та стартапів Сумської області, у якому проведено перший онлайнконкурс екологічно дружніх стартап-проєктів та відібрано команди півфіналісти для участі в акселераційній програмі ЮНІДО/ГЕФ, що передбачає проведення Бізнес академії, менторську підтримку, грантове фінансування. В тренінгу приймало участь 6 команд з різних факультетів СУМДУ, серед яких була й робоча група з викладачів кафедри іноземних мов та лінгводидактики, а саме, старшого викладача Світлани Міхно, старшого викладача Тетяни Алексахіної та Дар’ї Медведовської, під керівництвом старшого викладача Оксани Нефедченко. У межах програми було обговорено різні напрями стартапів, які були спрямовані на вивчення особливостей фінансування, фінансових документів та трирічного плану прибутків і витрат, державного регулювання, впливу на навколишнє середовище, основ інтелектуальної власності, масштабування продажів, виходу на глобальні ринки. Команда кафедри іноземних мов та лінгводидактики презентувала свій стартап за темою: «Англійська в умовах кризи», де висвітлилися питання опису бізнесу, рішення проблеми, розмір ринку, план виходу на ринок (партнерство, нетворкінг), конкуренція та конкуренти, переваги продукту, сталість та вплив, модель прибутку тощо.Відповідно рішення журі, команда кафедри іноземних мов та лінгводидактики отримала номінацію «Англійська в умовах кризи» - міжнародне спілкування без стресу (International communication without stress).

Освітній Форум для фахівців з викладання англійської мови відбувся 2 та 3 листопада 2017, який організували представництво освітньої компанії Пірсон, Дінтернал-Книга та партнерський вищий навчальний заклад, Київський національний торговельно-економічний університет. Доповідачами на пленарних сесіях були фахівці з України, Великої Британії та Польщі. Другий день було присвячено інтерактивним спеціалізованим сесіям, які підготували міжнародні експерти і викладачі ВНЗ та мовних закладів України.

Викладачі кафедри інозенних мов Алла Дядечко та Світлана Міхно представили досвід викладання англійської мови з використанням онлайн ресурсів у Сумському державному університеті у секції «Комп’ютерне та онлайн навчання», модератором якої був Майкл Хадсон. Форуму надав унікальну можливість поспілкуватися з колегами та продемонструвати свої досягнення, а також проконсультуватися з колегами-практиками, викладачами з Великої Британії, Японії та Польщі. Протягом двох днів проходили дискусії з різноманітних питань та дебати стосовно тенденцій, сучасних та майбутніх, у царині викладання та навчання англійської мови.

Програма форуму:

  • «Освіта для турбулентного світу: як жити, навчати і навчатися на вістрі змін» Експерт: Микола Скиба
  • «Уміння для XXI сторіччя у навчанні англійської мови»
  • Експерт: Піотр Штайнбріх
  • «Глобальна Англійська Шкала або вимірювання ваших умінь» Експерти:Майкл Хадсон, Колм Сміт
  • «Відео-привітання Скота Вендітта» Експерт: Скот Вендітт

Секція 1 «Комп’ютерне та он-лайн навчання»

-  “MyEnglishLab в контексті пошуку та розвитку нових мотиваційних стратегій” Юлія Дроздова, Любов Колот, Київський національний торговельно-економічний університет

-  “MyEnglishLab у дії: новий стиль викладання , який покращує навчання” Майкл Хадсон, Дінтернал-Книга

-  “Інтегрований підхід до поліпшення якості системи викладання англійської мови” (на прикладі Університету Ілія, Грузія) Агнешка Хибель-Шиманська, Пірсон, Польща

-  “Досвід викладання англійської мови з використанням онлайн ресурсів у Сумському Державному Університеті” Світлана Міхно, Алла Дядечко, Сумський державний університет

-  “Викладання англійської мови і сучасні технології” Юрій Семенов, Державний Університет Телекомунікацій

-  “Використання он-лайн інструментів та ресурсів для розвитку критичного мислення студентів” Олена Фоменко, Київський національний університет ім.Тараса Шевченка

-  “Он-лайн клас як передумова для розбудови сучасного цифрового університету і створення нових можливостей для майбутніх лідерів» Олена Циркун, Київський національний економічний університет

Секція 2 «Оцінювання та тестування»

-  “Комп’ютерне оцінювання мовних умінь студента за 45 хвилин” Агнешка Хибель-Шиманська, Пірсон, Польща

-  “Формування та оцінювання уміння говоріння” Маргарита Данилко, Надія Іваненко, Лариса Ярова, Центрально-Східний державний педагогічний університет, Кропивницький

-  “Професійний розвиток викладача ділової англійської мови : міжнародна сертифікація FTBE (Certificate for Teachers of Business English)” Ден Брумфілд, Лондонська Школа Англійської, Світлана Клочко, Хмельницький національний університет

-  “Тест з ділової англійської мови від Лондонської торговельно-промислової палати (LCCI)” Грем Джоунс, Лондонська Школа Англійської (Одеса)

-  “Визначення критеріїв для оцінювання та вимірювання умінь (спілкування, роботи в групах, менеджменту часу та публічних виступів) у системі оцінювання навчального курсу” Олена Воловик, Україно-Американський гуманітарний інститут, «Вісконсінський міжнародний університет (США)» в Україні

Секція 3 «Ресурси для викладачів англійської»

-  “Як покращити Вашу кар’єру з тестом PTE” Геннадій Білоус, Міжнародний Освітній Центр

-  “Нестандартні ідеї для уроку англійської”  Піотр Штайнбріх, Католицький Університет Люблін, Польща

-  “Як найкраще застосувати відео-матеріали на уроці англійської” Кріс Кірбі, Лондонська Школа Англійської

-  “Безкоштовні ресурси для вчителя англійської: цифрові формати” Лідія Орищук, Людмила Сидорчук,  Дінтернал-Книга

-  “Все від А до Я про корпусну лінгвістику” Колм Сміт,  Університет Денкі, Токіо, Японія

Сумський державний унiверситет,
вул. Харківська, 116, м. Суми, Україна, 40007,

Головний корпус (Г1202)

Телефон: (0542) 68-77-87

E-mail: [email protected]

Web: https://kim.sumdu.edu.ua/uk/

Локації

Телефонний довідник

При використанні матеріалів з сайту кафедри іноземних мов та лінгводидактики посилання на ресурс обов'язкове.

All Rights Reserved.