а результатами досліджень студентського наукового гуртка кафедри іноземних мов, керівниками якого є Світлана Золотова та Світлана Міхно, до участі у I етапі конкурсу наукових робіт студентів було підготовлено декілька праць. Одна з них була відібрана комісією під час заочного етапу рецензування до участі у фінальному етапі ІІ-го туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціолінгвістики 21 березня 2017 року. Автора цієї наукової праці Корж Катерину Романівну, студентку групи РК-31, було запрошено до Львівського національного університету імені Івана Франка. Дослідження присвячене національним патріотичним слоганам у комерційній рекламі зумовлено підвищеною увагою рекламодавців та виробників реклами до української символіки та апелюванням до патріотичного мотиву протягом 2014-2016 років. Автор роботи, під керівництвом викладача кафедри іноземних мов Світлани Міхно, запропонувала власну типологію лексичних одиниць у національних патріотичних слоганах, з’ясувала їх додаткові семантичні значення, провела соціологічне опитування та проаналізувала залежність лексики рекламних слоганів від соціокультурних змін в Україні.
Старші викладачі кафедри іноземних мов Тетяна Плохута та Інна Зайцева взяли участь у підсумковій науково-практичній конференції студентських робіт, яка відбулась на кафедрі загального мовознавства Львівського національного університету імені Івана Франка та підтримали нашу учасницю.